7 maj 2006

Skrawki z gazet z moimi myślami posklejane

Giertych ministrem, Lepper wice premierem.

Doda Elektroda zostaje ministrem kultury, następne trzy kadencje Ich Pierzastości Braci Rządzących i Młodzież Wszechpolska wychowująca w szkołach "religijną" armię, która zawładnie Wszechświatem.- taką mam wizję końca świata, który był już zapowiadany na '79, '90 i '04 rok.

Obyś żył w ciekawych czasach!- tak przeklinali swoich najgorszych wrogów Chińczycy.

Lecz kiedy Apokalipsa nadejdzie- co ze sobą zrobić? Gdzie się podziać? Ja znam dwa rozwiązania:

Rozwiązanie I- bierne

Kiedy TO się stanie panna Anonimowa zamieni się w Roślinkę i nic jej nie będzie obchodzić oprócz tego czy jej właściciel ją podleje.
Ja zgłosiłam się na właściciela, bo wtedy nic mnie nie będzie obchodzić, oprócz tego, czy moja Roślinka ma co pić.

Rozwiązanie II- czynne

Razem z resztą Klubu Pierniczkowego zlecimy Demon, aby swoim Czarodziejskim Pykiem rozprawiła się z Kaczorami i Lepperem. Demon powiedziała, że w ramach znajomości za Leppera weźmie dziesięć tysięcy, Kaczorów dwóch w cenie jednego- również dziesięć tysięcy, a gratis dorzuci pierwszą damę.

Co właściwie ma z nimi zrobić?
Kaczorków przyprawi obok Manneken PIS'a i będzie trójka siusiających chłopczyków. Lepper stanie się wołem pociągowym i nareszcie będzie pożyteczny, a pierwsza dama zostanie honorową pracownicą serwisu kanapkowego.

Ponieważ nie mamy na poczekaniu dwudziestu tysięcy, będziemy spłacać dług Demon po tysiąc dwieście rocznie (każda z nas da dwadzieścia miesięcznie) i po szesnastu latach z okładem  nasza przyjaciólka otrzyma pełną kwotę.

I tu właśnie mały problem- Demon nie bardzo się uśmiecha tak długi termin płatności za tak przydatną czarną robotę- dlatego zaproponowałam zrzutkę narodową, coś na kształt Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, podejrzewam, że byłaby równie udana.

Chce się ktoś dorzucić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz