11 gru 2008

Drugie życie w MMORPG

Bo nie ma to jak prowadzić podwójne życie.

Imię: Sjigar
Ranga: Mieszkaniec Redoranu
Posiada immunitet
Ostatnio widziany: Karczma
Rasa: Drow
Wzrost: 170 cm
Kolor włosów: matowa biel, w świetle księżyca połyskliwa
Kolor skóry: głęboka czerń
Oczy: stalowy niebieski, w pasji karminowe
Klasa: Wojownik
Stan Cywilny: Kawaler
Płeć: Mężczyzna
Wyznanie: Ferdera
Status: Żywy

Okoliczności przybycia do Redoranu

Gdzie... gdzie jestem?

Cisza chyba nie zamierza mi odpowiedzieć. Czuję chłód okalający moje ciało. Otwieram na wpół martwe powieki. Jedyne co dostrzegam to rozmyte źdźbła trawy. Drżącymi ramionami unoszę swoje otępiałe ciało z ziemi. Czuję świeżą rosę na dłoniach.

Ogarnia mnie pragnienie. Zwykłe, ludzkie wręcz pragnienie.
Wody.

Wytężam wszystkie zmysły i jakby na siłę słyszę szmer strumienia. Z trudem staję na nogach. Powoli, krok za krokiem, dochodzę do strumyka i padam skrajnie wyczerpany na jego brzegu. Nachylam się nad rwącą taflą wody.

Moje ciało ma kolor obsydianu?
... więc jednak to był błąd, stwierdzam.

Co było błędem?
Ktoś przysiada obok mnie. Czuję ciepły oddech na szyi.


Chcesz zwiedzić Redoran? 

Tak             Nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz