15 kwi 2013

Komu opowiadanie, komu?

Wyzywam Cię do poruszenia szarych komórek! Tak, to konkurs.

Jeśli chcesz dostać ode mnie dedykowane opowiadanie z ilustracją*, powiedz mi o czym chcesz w nim przeczytać. Może to być słowo-klucz, ogólny pomysł, klimat, bohaterowie, kolorystyka, czy co tam jeszcze uznajesz za istotne. Swoje literackie parametry prześlij na mojego mejla w tytule wpisując "Opowiadanie dla mnie".

Przykładowe zamówienie: "Poproszę z kotem i przystojnym starszym nieznajomym. Niech będzie przygodowo-fantastycznie". Moja realizacja: Liczykot, upiór i jego Lilka.

Z nadesłanych propozycji wybiorę najciekawsze zamówienie, jako jednoosobowe jury i sędzia niezawisły, po czym je zrealizuję. Nie wykluczam, że może być więcej niż jedno zwycięskie. Wyniki ogłoszę przez Windosferę i na blogu, którego masz niewątpliwą przyjemność czytać.

// Dopisane 18.04.2013

* Niedźwiedź, rysownik nie z zawodu, ale z pasją, zaoferował wykonanie ilustracji do zwycięskiego zamówienia. Przyjęłam ofertę z otwartymi ramionami.

Zgłoszenia przyjmuję do 28.04!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz