18 cze 2011

Pytania, które zadaję kochankowi po deszczu

Czy chmury objęły Cię kiedyś swoim pastelowym spojrzeniem? Czy łzami perliły Twoje rzęsy? Chciałabym wiedzieć jak się czułeś przeskakując letnie kałuże. Myślałeś wtedy o mnie?

Zastanawia mnie czy lubisz kiedy krople spływają po Twoich nagich ramionach, gasząc żar skóry. Gdy pieszczą Twoją twarz, nie pozwalając spojrzeć prosto w słońce zasnute mgłą. Kiedy zwilżając usta próbują przedostać się do ich ciepłego wnętrza. Ciekawe czy ciężkie nagle włosy wyzwalają w Tobie lekkość. Czy chętnie wdychasz zapachy osiadłe nagle przy ziemi. Czy chciałbyś dotknąć mojej szyi, zwilżonej niczym rośliny nad nami. Brzucha drżącego pod naporem kropli.

Spędzę tu kilka chwil czekając na Ciebie. Chcę zobaczyć Twoje oczy pod wodną aureolą. Słońce podpowiada mi, że moje pytania kochają deszcz...

♫ Erik Satie - Gymnopédie no. 1 (z albumu After the Rain)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz